مراحل اخذ رتبه پیمانکار

يکشنبه 21 ارديبهشت 1399
14:21
علی

شرایط و مدارک لارم جهت اخذ رتبه پیمانکاری در سال ۱۳۹۹، هزینه رتبه پیمانکار


اخذ رتبه پیمانکاری

اخذ رتبه پیمانکاریاخذ رتبه پیمانکاری

با اخذ رتبه پیمانکاری در چه فعالیت ها و پروژه هایی می توانید کار کنید؟ آیا می دانید که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه فعالیت هایی را می بایست بر روی سازمان خود پیاده سازی کنید تا بهترین رتبه پیمانکار را بعد از ثبت شرکت برای خود اخذ کنید. با ما همراه باشید.

مهم ترین قضیه در این مورد آن است که هر شرکت حقیقی یا حقوقی که در زمینه پیمانکاری در حال فعالیت هست باید بلافاصله برای اخذ رتبه پیمانکار اقدام نماید، شاید از خودتان بپرسید که با شرع فعالیت نمی توانید رتبه های بالا را برای خود کسب کنید، این فکر کاملا درست است، اما لازم می دانیم این نکته را بیان کنیم که بدون داشتن این رتبه بندی به هیچ عنوان نمی توانید در پروژه های عمرانی و اجرایی شرکت کنید و این می تواند فرصت های مهمی را برای کسب و کار شما از بین ببرد.

به هر حال اگر قصد شرکت در اخذ رتبه پیمانکار را دارید و یا این که قبل از اقدام می خواهید اطلاعاتی کامل به دست آورید همین الان با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید تا به صورت کامل و تخصصی راهنمایی شوید.

رتبه بندی پیمانکارانرتبه بندی پیمانکاران

رتبه بندی پیمانکاران

سامانه رتبه بندی پیمانکاران

یکی از مهم ترین فعالیت هایی که شرکت های پیمانکاری بعد از مراحل ثبت شرکت برای سنجش میزان توانایی فنی و کیفی خود نسبت به رقیبان انجام می دهند. رتبه بندی پیمانکاران علاوه بر سنجش میزان توانایی یک سازمان موجب درآمدسازی می گردد که در ادامه همین مقاله بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

به هر حال برای این که بتوانید همیشه خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه پیمانکاری به مشتریان معرفی کنید ناچار به رتبه بندی پیمانکاران هستید. برای اینکه یک شرکت یک وجهه مناسب در کسب و کار و در میان رقبا پیدا کند و با بقیه متفاوت باشد، باید رتبه یا گرید دریافت کند. این شرکت های دارای رتبه مشاور و پیمانکاری در زمینه زیربناهای کشور هستند.برای استعلام رتبه شرکتهای پیمانکاری باید با رتبه بندی شرکت ها آشنا باشید.

ساجات پیمانکاران

اگر قصد دارید در زمینه کاری خود پیشرفت کنید و از رقبای خود بالاتر بروید ، با استعلام رتبه شرکت های پیمانکاری به نهادهای فعال این مهم را انجام دهید. و در ساجات پیمانکاران رتبه خود را ثبت کنید.رتبه شرکت شما نسبت به نوع کار شما متفاوت می باشد برای استعلام رتبه شرکت های پیمانکاری باید بدانید رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در ۱۱ رشته می باشد و از ۱ تا ۵ تعریف شده است که ثبت آنها در سایت ساجات پیمانکاران انجام میشود.

رتبه پیمانکاررتبه پیمانکار

همچنین جهت کسب اطلاعات درباره اخذ رتبه پیمانکار کلیک کنید

[ بازدید : 2570 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و اخذ رتبه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]